Maleïda germana


Autor: Gemma Lienas
Editorial: Estrella Polar
Col·lecció: El club dels maleïts, 1

Primer dia d'institut! Estic encantat de no haver d'anar més a l'escola, però em fa cosa pensar que vaig a un lloc que no conec, amb companys nous i amb professors totalment desconeguts.Uf! Em noto la panxa estranya, com si hi volessin papallones. I el cul... el cul petit, suposo que no cal que us digui res més, oi?Sort que també hi seran en Nil i en Lluc, els meus millors amics. Però... no ens enganyem, tots tres som un pèl friquis i pringats. A veure si en Marcpower ens pot donar un cop de mà!

http://www.grup62.cat/pdf/elclubdelsmaleits.pdf

2 comentaris:

  1. Hola, sóc la Teresa Clèries del Col·legi Claver de Raimat i aquest llibre m'ha agradat molt perquè, m'ha fet passar una estona molt divertida i el recomano a tothom, perquè qui es vulgui divertir, que agafi aquest llibre.

    ResponElimina
  2. Hola, sóc la Laia Llop del Col·legi Clot de Barcelona i aquest llibre m'ha agradat bastant, perquè és distret de llegir, però m'ha costat una mica saber qui es qui en la història i el recomano, perquè et fa passar una bona estona.

    ResponElimina